woensdag 6 februari 2013

WIP Wednesday

Het is weer tijd voor mijn Works in Progress!
Ik ben op moment bezig met nieuwe items die ik in mijn shop wil plaatsen. Dit is een nieuwe knuffel die ik zelf aan het ontwerpen ben: 

It's time for my Works in Progress!
At the moment I'm working on some new items to put in my shop. This is a new plushie that I'm designing myself:



Alle losse onderdelen heb ik, maar het hoofd moet er nog op! :) 
Verder ben ik ook bezig met bloemen voor haarspeldjes:

I have all my loose parts, but he still needs a head! :)
Also, I'm working on flowers to put on hairclips:



En zo af en toe brei ik een paar toertjes aan mijn sokken. Maar deze week waren dat er niet zoveel, dus die komen een andere keer wel weer voorbij.

And every now and then I knit a few rows on my socks. But this week I didn't do that many, so they'll come by some other time.

Vergeet niet om bij Tami's Ami's een kijkje te nemen voor nog meer Works in Progress!

Don't forget to go have a look at Tami's Amis for more Works in Progress!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten