zondag 13 januari 2013

Welkom bij AYYA handmade!

Welkom op mijn spiksplinternieuwe blog!
Dit wordt het verlengstuk van mijn (net zo nieuwe) Etsy shop, waar ik je op de hoogte houdt van de producten in mijn shop, mijn persoonlijke haaksels, nieuwtjes en interessante plekjes op het web.


Welcome to my brand spanking new blog!
This will be the extension of my (just as new) Etsy shop, where I let you in on the products in my shop, my personal crochets, newsbits and interesting places on the web.

Mijn shop is inmiddels open en al staat er nu nog niet zoveel in, zal daar snel verandering in komen! Er zijn nu twee monsterknuffels te vinden, maar ondertussen werk ik ook aan vogelhangers, sleutelhangers en haar-accessoires. Dus hopelijk kun je er binnenkort iets van je gading vinden. Om een kijkje te nemen, klik je op de afbeelding van mijn Etsy shop aan de rechterkant van m'n blog.


My shop has just opened for business and although there aren't many items as of yet, that will soon change! Right now you can find two stuffed monster plushies, but I'm working on bird hangers, keychains and hair accessories. So I hope you will soon be able to find something of your liking. If you want to have a look, you can click the image of my Etsy shop on the righthand of my blog.

Als laatste voor nu een sneak-peak van één van mijn vogelhangers:

For now I leave you with a sneak-peak of one of my bird hangers:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten