woensdag 6 maart 2013

WIP Wednesday

Mijn werkkamertje was nodig aan een grote opruimbeurt toe. Tijdens de verbouwing vorig jaar functioneerde dit kamertje vooral als opslagruimte en vergaarbak van alles dat ik nergens anders kwijt kon. Nadat de spullen langzaam weer naar beneden gingen, was het er eigenlijk nog niet van gekomen om er eens goed op te ruimen. Er stond nog steeds een koelkast en er moest ook nog wat aan de stellingen gebeuren. 
Nu is eindelijk de koelkast verkocht en dit weekend heb ik ook de stellingen op orde gemaakt. Nu kan er dus eindelijk écht opgeruimd worden! Voor mijn verjaardag heb ik ook nog een kastje gekregen die in de stelling past, zodat ik een plekje heb om mijn knuffels stofvrij te bewaren. Ik ben nog niet klaar met opruimen, want ik werd weer even afgeleid. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een paar memoborden voor op de kastdeurtjes. Om ze goed op de deurtjes te laten passen, heb ik besloten om er 4 kleintjes van te maken. Op die manier kan ik ook nog goed bij de deurknopjes. Hier zie je twee van de memoborden. Ze zijn bijna klaar maar er moet nog wat over de nietjes heen (waar de lintjes elkaar kruisen):

My little studio needed some big time cleaning up. During the renovation last year, this little room functioned mainly as a storage space for everything I didn't have a good place for. After things slowly moved back downstairs, I just never got around to getting the room cleaned up really well. There was still a fridge parked in there and my shelving system needed to be sorted.
Now we finally sold the fridge and over the weekend I got the shelving sorted. So now the cleaning up can finally get going! For my birthday I got a little cabinet that fits into my shelving system, so that I have a dustfree place for my plushies. I'm not finished cleaning up just yet, but the past few days I made some pinboards to put on the cabinet doors. To make them fit right, I decided to go for four smaller panels. Which also makes it easier to reach the doorknobs. Here's two of the pinboards. They're almost done, but I still need to cover up those staples (where the ribbons cross):


Meestal plak je daar knopen overheen, maar ik heb niet zo héél veel knopen in deze kleuren, dus ben ik nu bezig met het haken van een heleboel kleine bloemetjes:

Usually you glue buttons on top of the staples, but I don't have a whole lot of buttons in these colors, so at the moment I'm crocheting a whole bunch of little flowers:


Dat is dus mijn 'work in progress' voor vandaag. Hopelijk kan ik jullie vrijdag het eindresultaat laten zien. Als je in de tussentijd nog meer WIP's wilt zien, neem dan eens een kijkje bij Tami's Amis.

So that's my work in progress for today. I hope to show you the endresult on Friday. If you want to see more WIPs in the mean time, then hop on over to Tami's Amis.

1 opmerking:

  1. Lovely flowers!

    Here's my WIP: http://mibruno.com/en-proceso-79/

    BeantwoordenVerwijderen